خانه بلاگ اخبار و رسانه پروژه سمپلینگ محصولات پینو بیبی در شهر تهران

پروژه سمپلینگ محصولات پینو بیبی در شهر تهران

برند پینو بیبی به‌عنوان تولید‌کننده تخصصی محصولات نوزاد و کودک در مجموعه سپهر پلاستیک پدیده به‌منظور معرفی محصولات خود به خانواده‌ها و ایجاد فضایی شاد و خاطره‌سازی برای کودکان ایونت‌های...

1402/03/27
1 دقیقه برای مطالعه

برند پینو بیبی به‌عنوان تولید‌کننده تخصصی محصولات نوزاد و کودک در مجموعه سپهر پلاستیک پدیده به‌منظور معرفی محصولات خود به خانواده‌ها و ایجاد فضایی شاد و خاطره‌سازی برای کودکان ایونت‌های سراسری خود را طراحی و برگزار می‌نماید. این پروژه از سال 1401 با حضور مستقیم تیم پینوبیبی در شهرهای مختلف آغاز شده و به‌دنبال ایجاد علاقه و بالا بردن سطح آگاهی برند در نقاط مختلف فروش ایران است.

پینو بیبی تا کنون در شهر تهران برای حدود ۲۰۰۰ خانواده مراسم‌های شاد و متنوع اجرا نموده و جدا از معرفی برند، ارائه محصولات و مشاوره در خصوص سلامت و آرامش هرچه بیشتر نوزادان و کودکان به ثبت اطلاعات خانواده‌ها جهت عضویت در باشگاه مشتریان خود نیز پرداخته است.

همچنین پینو بیبی با هدف ایجاد آگاهی و اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها در خصوص سلامتی و آرامش کودکان مستقیما با آن‌ها در ارتباط بوده تا آموزش‌های مورد نیاز را در تمامی سطوح اطلاع‌رسانی آنلاین و آفلاین منتقل نماید.

هم‌راستایی کمپین‌های تبلیغاتی برند پینو بیبی در این بازه زمانی سبب اثر بخشی هرچه بیشتر تمامی پروژه‌های BTL، ATL و TTL  این برند شده است.